Ministarka energetike Dubravka Đedović Handanović izjavila je da se "efikasno rešava problem velikih računa za struju koji su stigli potrošačima u Novom Sadu".
Stavili novi sat sa daljinskim ocitavanjem i broj brojila nije isti sa brojom racuna,otisao da reklamiram i sada su stavili dva brojila na racun.Ljudi dali je ovo normalno??
možda se rešavaju ali ne uspešno. AKO mesec ima 30 dana i ako je zelena tarifa 350 kvh i ako je datum očitavanja u oba meseca prvi u mesecu kako ke na računu zelena 303 kvh a ostatak u plavoj tarifi. Odgovo na reklamaciju je poduži tekst (tipski) u kojem se uopšteno objašnjava kako se vrši obračun. Pa baš zato što obračun nije urađen kako treba pisana je reklamacija. Nigde u odgovoru nije naveden konkretan primer za baš taj obračun i za to brojilo. Upućuju na vansudsko poravnanje. Van pameti... znači NE rešavaju se reklamacije već se dupliraju.... pa kome pre dosadi. Novac za koji sam oštećen je oko 240 dinara. TAKAV JE KAKAV JE ALI MOJ JE. Ako kažem da im to ostavljam nerešeno , odnosno ukradeno šta je sledeće... 2400 pa24000 pa240000... pa ...
Efikasno se rešava već godinu dana! Stojiš u redu ujutru od 5 da bi uopšte dobio račun da uplatiš. Uplatiš do 28. -og, a onda sledeći mesec kad opet stojiš u redu ujutru zato što nisi dobio račun i dodješ na šalter reklamacija - još ti obračunaju kamatu! Naravno - obrazloženje: Nismo mi krivi - nego neko drugi. Sreća pa više ne rade do 18 časova radnim danom i subotom , inače bi došao ceo grad da reklamira.
Bila Sam na salteru EV, Dali su mi DVE sifre koje treba da uslikam I ponovo cekam da mi se ovi MOCNICI smiluju I dostave realan. Sramotnoponasanje zbog njihove greske. DOKLE OV PLJACKA
Gospodja ministarka barata podatcima u svom resoru. Kao i zakljucke za rudarenje Li tako i ovde...0,4% se zalilo na racune. Ispred Elektre redovi. Ljudi cekaju danima. Na mail zalbu odgovaraju nakon 10 dana. Sad imamo dve moguce situacije, ili u Elektri niko nista ne radi te ne odgavaraju na zalbe ili se gospodja zobrojala pa ce biti da se 0,4% nije zqlilo na racune.
Nerazumem
Smenulki su Doktora Petrovica zbog navodne bakterije u vodi
A ova ministarka nema obavezu da sama ode ili da je smene
Nerazumem
Neka mi neko objasni jer ovo sa racunima traje
Ova ministarka na nivou estradne pevaljke treba nesto da resi??? Vucicu ,gde ih nalazis samo ovakve? Svaka cast. Imas nos da na svako mesto postavis najgore po svim normalnim kriterijumima. Ali normalnist ne stanuje kod tebe . Nikad ni nije.
Racuni kasnili,obecali da NEMA kamate,lazy obracunali.Ja za Dan kasnjenja placanja dobila1,17 kamatu.Pomnozite dinar na koliko ima brojilo.Postena kradja.A narod Nije cicija.
Možda filozofira ali ovo sve izmuči ljude pa se botovi pitaju kalko ljudi ima na mitinzima. Toliko mesta ima gde treba pobune mnoga mesta nemaju pijaću vodu, zagušenje kanalizacije zbog užasne izgradnje, kopanje zbog rudnika, seča šuma pa biće i klizišta. Zato ljudi svi zajedno u Beograd zauzeti ključna mesta ili propadosmo.
Sram vas bilo! Zlostavljate ljude mesecima, ovo maltretiranje traje već pola godine, sada ste se setili da produžite radno vreme?! Ko će snositi posledice za ovo kršenje zakona koje EPS radi? Koliko građana neće moći da preda reklamacije, vlasnici stana neće da se zamaraju sa tim pa podstanari moraju da plaćaju nepostojeće troškove. Sve zbog nekog Marka Bosanca Bosketa kojem je poklonjen posao očitavanja brojila i naravno nije bio sposoban to da sprovede ?! Građani bi kolektivno trebali da odbiju plaćanje računa za struju, pa neka isključuju u celom gradu!
ko je platio racun i nije se zalio 99,6 mogu i dalje ocekivati visu tarifu i uvecan racun,rece skriveno ministarka,sto se niste zalili vi redovne platise.
Laž, laž i laž.
Nije samo u Novom sadu nego u celoj Vojvodini su stigli veliki računi. Kakve reklama ije i žalbe to oni trebaju da srede i da pošalju potrošačima potrošnju za mesec dana. I naravno smene ili otkazi medju njima.
Pisao sam tri puta zalbu na strujomer koji nisu ocitali 24 meseca,onda kad sam prijavio komisiji za kradju struje odmah su dosli da utvrde ciju struju koristim.Nakon utvdjivanja da sam svaki mesec placao struju i slao stanje oni su obracunali potrosnju za 9 meseci,tako da su me doveli da odem u crveno ,ili da platim ili da me iskljuce za 130 hiljada,ovo je pljacka veka,nemocni smo jer sudije sude u korist JKP.
Andrej Vučić preko svog satelita Bosketa i firme Montop dobija 170 miliona dindži mesečno za očitavanje po ugovoru iz prošle jeseni (pisao 021.rs). Ista ta firma, po drugom ugovoru, menja te iste strujomere novim, a koji imaju mogućnost daljinskog očitavanja. Cena zamene, po komadu, je 4000 din.
Teraju narod da mora da čeka u redovima kako bi uložili žalbu, jer samo tako reklamacije mogu biti uvažene. Umesto toga zar nije poštenije očitati strujomere ispravno i to svima. Kaže još 0,4% zar nema stida?
Dobijam racune za tri mesta. Dva su uvek uredna, trece merno mesto uvek ima problem sa ocitavanjem i izdavanjem racunski tacnog racuna. Moje iskustvo kaze da je 33,33% racuna neispravno.
Da li zna neko da objasni koji je rok za prigovor a koji za
reklamaciju.Racuni stizu mesec dana kasnije do potrosaca nego
sto su stampani.Na koju adresu treba da se salju i na koji mejl
kada nista ne funkcionise.Mejl ne funcionise a adresu ne znam
BG ili NS.
Merila se i dalje ocitavaju rucno od strane ljudi koji nemaju nikakva obelezja EPSa ili vec kako se to danas zove. Na moje pitanje zasto i dalje ocitavaju rucno, kada su ugradili nova brojila i postavili nekakve antene i hvalili se novim softverom, dobio sam odgovor da to ne radi.
Kako bi "efikasno" rešavali Rio Tinto i rudnike kad nisu u stanju tri meseca da reše očitavanje brojila? Ne daj Bože nekog izlivanja kiseline za rudnik i sl. tako isto bi "efikasno" i brzo rešili?
Pa ljudi od proletos dolaze da reklamiraju račune a kulminacija je u julu i avgustu kad stoje na +40 u redu ispred zgrade na bulevaru.
Ne mogu sve poslove da rade sega mega diplomci i kojekakvi stranacki botovi , to jest mogu ali vidite sta se onda desava!
Zasto ih niste postavili kao elektromontere, tehnicare pa neka se igraju sa visokonponskim razvodnim postrojenjem :)
Ko pogodi da li će za septembar biti očitana brojila osvojiće vrednu nagradu. To još uvek niko ne zna. U EPS su rekli da građani samo očitaju samo nisu rekli na koji mail da se pošalje ili gde lično predati podatke.
Vane
06.10.2024 • 18:16
Uzas
Dovode ljude iz srbije kao radnici eps a da ocitavaju po ns, jeftine struje imam 6 kw za ceo mesec novi satovi pre 2 meseca ugradjeni dno dna od lopovluka
Ajde sroči lepo tu misao i rečenicu. Nije stvar u gramatici, nego u tome da smo dozvolil sebi kao naciji da postanemo nepismeni i da je to postalo nebitno, a onda se čudimo kako nas vesla ko i kako stigne.
G-đa treba da da ostavku, ona prva pa i svi rukovodioci u EPS-u, počav od Novog Sada. Pokazali su ne znanje, a i ne zainteresovanost. Pričaju o velikim projektima, a ne mogu da reše obične životne stvarim.
Dovode ljude iz srbije kao radnici eps a da ocitavaju po ns, jeftine struje imam 6 kw za ceo mesec novi satovi pre 2 meseca ugradjeni dno dna od lopovluka
Draga ženo sledeće izbore dodji u Budisavu da pričaš o industrijskoj zoni,kružnom toku i ostalo,a ovo sa strujom treba motkom rešiti..Tri meseca da niko ne mrda i jos da se šepure lokalni šerifi...
Još niko nije saopštio ko očitava struju. Ko je trebao da očitava brojila, ko nije dostavio stanja firmi koja izdaje račune (EPS) i zašto su štampani i slati računi za juni, juli sa neočitanim stanjem??? Imaju li građani pravo da to znaju ili će svako mirno trpati ruke u tuđ džep?
Od jesenas traje igranka oko struje. A šaler sala radi samo po 15, to nije normalno. Uašto ne rade ceo dan. valjda treba da se usklade s korisnicima, a ne sa ne znam kim. Ne samo zbog žalbi, nego i za plaćanje, ne plaćaju svi onlajn.
Manji redovi,kaze ministarka,ne zbog resenog problema,nego zbog veceg broja saltera.Dali ste primetili dali nam se doticna mozda izvinila,ni onako uz put.
nisu krivi ljudi na šalterima... oni su tu gde jesu, verovatno godinama... već novonastala ekipa par spratova iznad koji su tu samo da uzmu platu... a što ne rade svoj posao... nikom ništa... što brukaju tu , nekad dobro preduzeće, elektrocojvodinu... to je veći problem...
Gospođa je postavljena na ovo mesto samo zato što ima veze sa uspešnim bankarskim muljanjima u ime kapitala. Sa ovim nema veze. Potpuno su izlišni njeni komentari.
Najprije je svemoguci u ovoj drzavi, protivzakonito rasparcao EPS i pretvorio u akciona drustva. Onda je doveo Norvezane da upravljaju i budu u upravnom odboru. Onda je kupljen od stranaca / valjda Amerikanaca/ softver koji ne radi kako treba.
To je sve put ka otudjenju i privatizaciji nekadasnjeg EPSa, koji je bio vlasnistvo gradjana, a ne AV,Norvezana i drugih Zapadnih muljatora.
Sns nesposobnu bagru treba najuriti iz EPS i zaposliti normalne i kvalifikovane ljude.
Lazovi zaduzuju desetinama milijardi evra ovu drzavu, rasprodaju sve sto je bilo u javnoj svojini, skrivaju svoju imovinu, i dovode pljackase prirodnih resursa i javnih institucija.
Riba od glave smrdi. Vec je svu Srbiju usmrdila.
Neka njoj i njenoj porodici dodju uvecani racuni, pa neka ceka u redu pod uslovom da nisu smutili pa ni ne placaju racune kao običan svet...
I još sve pod uslivom da se nisu nakrali pa da imaju od cega i da plate...
Banda belosvetska!
Čaušesku epilog je jedin moguć jer toliko ponižavaju napaćeni narod!!
Ista priča u centru. Šta reći kad neko nije u stanju da stoji u redu. Angažovati advokata i kako dokazati da je račun stigao 20 dana nakon štampanja,a prethodna uplata nije proknjižena.
Kod nas ceo ulaz dobio korekciju računa za jul. Stanje brojila na korekciji neočitano, isto kao i u junu. Ali zato su to isto staro i novo stanje sabrali. Od kada se obračun radi sabiranjem starog i novog stanja, ko im je dozvoliko takve malverzacije?! Ja sam se žalila na šalteru, još ništa nisu rešili.
..boske brt, opismeni ove svoje sa četiri razreda osnove. Da postoji četiri cifre u brojilu koju treba da upišu...samo četiri cifre i nema muke..i pritisnu zeleno dugme, za prenos u ED..možda je i to previše za vaš intelekt..
Na tri reklamacije stigao mi je odgovor da se reklamacija odbija jer nisu u mogućnosti da provere podatke u žalbi. Da li će neko odgovarati ili biti smenjen zbog ove krađe i maltretiranja građana. Da je ministarka osoba od integriteta prva bi dala ostavku na svoj položaj. Ali to nikada nije viđeno u zemlji Srbiji.
..i druga prezimena koje skupljate kao slučice za album, kada će neko odgovarati za ovakve svinjarije?? Ljudi stoje u redu zbog Vaše ili onog Bosanca nesposopbosti, a kao ulažete napore. Sramite se. Moževam se.
Račun za potrošnju u julu svi stanari u Ljermontovoj 6 (Grbavica) dobili su prvih dana septembra, baš kao što su nam za avgust računi stigli tek prvih dana oktobra! Bez obzira što greškom ED nisam blagovremeno dobila julski račun, a platila sam ga čim je stigao u septembru. Obračunali su mi kamatu zbog kašnjenja s uplatom, a tako će verovatno i sa ovim računom za avgust, koji sam platila čim je stigao - U OKTOBRU, ZBOG NJIHOVOG JAVAŠLUKA u Elektrodistribuciji. E, pa ako se sumira koliko će građana platiti NEOPRAVDANO OBRAČUNATU KAMATU, očigledno je da će nas ED još jednom pokrasti i maznuti novac građana! Kamate ne smeju da obračunavaju, jer je u pitanju njihovo kašnjenje sa slanjem računa! Hitno to da isprave, a svaki potrošač treba da ih tuži makar i za jedan ukraden dinar. Troškove suda platiće ED, jer nije u zakonskom roku ispostavila račun. Treba da tražimo javni uvid u sumu koju će ED prisvojiti po osnovu NEOPRAVDANO naplaćenih kamata od građana!
Kako da se smanji racun?u startu kada su mi postavili sat zaracunali su mi minimum pedeset kilovata vise prvim ocitavanjem,potrosnja mi bila mesecno do sto kilovata godinama na prvi racun stavili stopedeset osam kilovata,i vise ne obracunavaju nizu potrosnju nego sve po istoj ceni.
Dobila sam račun oko 8.000, podnela prigovor (čak ni ne tretiraju to kao reklamaciju, već kao "prigovor") u roku. Mesec dana kasnije dolazi sledeći račun, 8.000 + 6.500 dinara. Na portalu prigovor ni ne postoji, kao da ga nikad nije ni bilo, jer je na šalteru službenik kucao neku izmišljenu šifru korisnika koja se ne poklapa sa onom na računu. Očitala bih sama brojilo, da to ima smisla i da to brojilo jasno pokazuje (kao staro, analogno) cifre, a ne neke svemirske formule.
Ovo što se radi sa strujom u Novom Sadu je krađa neviđenih razmera. Pozivanje potrošača da to prihvate je podsticanje na izvršenje krivičnog dela prevare i za to neko krivično i imovinski treba da odgovara.
"Rešava" se tako što su napisali jedan odgovor, pa ga automatski šalju kao odgovor na reklamacije ne gledajući na šta se reklamacija odnosi. Nema veze- postoji sud koji ce to hteo ne hteo morati da rešava.
Ministarkaplu,pali limuzinu i iznenada dođeš i stanes u red bar 30 minuta..i onda upadnes u ofise,da vidiš u čemu je problem..a ne preko medija floskule..i radno vreme do 20h..
Citat:"Najvažnije je ga građani neće biti oštećeni i da će računi za električnu energiju svima koji su uložili opravdanu reklamaciju biti korigovani."
Znači, većini korisnika reklamacije će biti odbijene kao neopravdane, a oni su eto uložili "ekstra napor." Sad će od naroda da naplate i taj ekstra napor.
Kada bi vi ljudi samo znali koliko ljudi daje otkaz svake godine u EPS/EDS-u... Ne bi vas toliko čudilo sve ovo. Nema ko da radi. Ne fizički da nema, nego nema ko da radi a da zna. Na platnom spisku su valjda i neki likovi iz LOTR, ali šta to vredi kada je u pitanju izvršenje radnih zadataka...
Uglavnom, da se pohvalim, i ja uskoro dajem otkaz!
Slican primer,voz iskliznu iz sina,masinovodja daje znak da je stigau u stanicu.
Racune pre slanja jer neko kontrolisao iako bi mu to bilo u opisu radnog mesta.Nedostajao je samo pogled coveka koji razmislja logikom,da je to radio zaustavi bi slanje racuna i ustedeo na kobertama.Sad se pitam ko ce iz svoga dzepa da plati koverte i uslugu poste i postara koji je nosio ne vazece racune.Citav lanac negativnosti nastao je iz nerada i jabasluka.
Uveli ste privatne firme da ocitavaju brojila,gde se angazuju botovi da zarade novac,niko ih nije obucavao kako se to radi.
Ostvka mi istarke bila bi normalna.
Ovo je samo rezultat kadrova koji rade na tim poslovima,unos podataka i formiranje računa. Registrovana sam se na sajt da bih brže dobila rač.ali nema ga pošto nije ni urađen a potrošnja očitava i uneta u sistem. Tako da ništa nisam postigla ni odlaskom,račun za avgust ne postoji. Samo vi platite kao za juli to je savet. Eto tako ministarka rešila problem.
Ekstra napor proizisao iz necijeg neznanja ni krivog ni duznog,jer ga je gori od njega postavio na to mesto.
Da bi se to ispravilo,placena je struka iz budzeta koji je ekstra ostecen.
Samo ste efikasno "opajali" kredit za zamenu el. brojila,koji se meri u puno miliona evara.
Kvalitet posla i izvršico,apsolutno nije bio prioritet,što i dolikuje pripadnicim vaše organizacije.
Laže...
Inače , poslao sam im mailom tri puta reklamaciju i slike stanja brojila i na sva tri su mi poslali neku fotokopiju odbijenice koju šalju svima... samo promene ime i adresu. Ista stvar i kolegama sa posla.
PS ElektroVojvodini je posle zadnjeg računa stiglo 11.000 reklamacija u NS , daleko je to od 0,4 posto !
Kako ste dozvolili da se tako nesto desi? Ponizavate narod dovodeci ih da stanu u redove i bore se za svoja prava.
Samim pogledom na racune videli ste da nesto nije u redu , mislili ste proci ce .
Ostavke su jedino pametno resenje za sve vas .
Da li se zna ,da li će ljudima biti plaćeno stojanje u redovima,od više sati.Ko god je pogrešio trebalo bi da plati izgubljeno vreme.Mislim da bi to bilo minimum prihvatanja odgovornosti.Nerviranje i gubljenje živaca ide gratis.
Najvažnije je da građani neće biti oštećeni!?wtf?Oštećeni smo odavno što zbog visokig računa,što zbog neočitavanja,što zbog žalbi,što zbog čekanju u redovima,što zbog uzimanja godišnjeg odmora zarad vaših nesposobnih parazita.
Ministarka manje da pozira i promoviše sebe i svoje skupe krpice.
Nek dodje u NS i stane u red ispred ED.
Njene tvrdnje da je svega 0.4% neispravnih računa je gola neistina i to je priča za njene SNS borove.
Врло сте ефикасни!?! Три месеца траје ова агонија и не назире јој се крај!!! Па како вас министарко није срамота?!?
Него, ви лепо, да поднесете оставку.
Kakav ekstra napor, o cemu prica ova pa ovo traje pola godine minimalno sad kad se buka nadigla ona lupeta, vrati se ti lepo na cnn i mani se funkcije..
1) "...Od ukupnog broja izdatih računa reklamacije su uložene na 0,4 odsto".
Ako je i tačno, to je zbog toga što su primali reklamacije takvom brzinom da su se napolju formirali redovi od 100 i više metara.
2) "...Redovi ispred poslovnica nema već nekoliko dana, što znači da su sprovedene mere urodile plodom"
Ne, to je zbog toga što već par dana pljušti kiša, a ljudi nisu spremni da zbog reklamacije dobiju i upalu pluća.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ministarka Đedović: Problem računa za struju u Novom Sadu se efikasno rešava, uložen ekstra napor
Autor: Beta, 021.rs
Novi Sad
•06.10.2024.
•11:35 > 11:35
Komentari 104
Starosadjanin
Budisavcanin
андра
zoki
Djoka
Zika zivac
Boki
ZdenkaBbB
Iva
Biljana
Smenulki su Doktora Petrovica zbog navodne bakterije u vodi
A ova ministarka nema obavezu da sama ode ili da je smene
Nerazumem
Neka mi neko objasni jer ovo sa racunima traje
Sm
Ceca
Mi
nn
NS1
Saša
Nije samo u Novom sadu nego u celoj Vojvodini su stigli veliki računi. Kakve reklama ije i žalbe to oni trebaju da srede i da pošalju potrošačima potrošnju za mesec dana. I naravno smene ili otkazi medju njima.
Stari novosadjanin
Tommy gun
Mirko
Ne moraju oni nikoga da otpustaju ako nece, samo neka mu ne plate za ona stanja koja je ocitao korisnik...
Poštena
Dragan
...
maja
reklamaciju.Racuni stizu mesec dana kasnije do potrosaca nego
sto su stampani.Na koju adresu treba da se salju i na koji mejl
kada nista ne funkcionise.Mejl ne funcionise a adresu ne znam
BG ili NS.
Pera
Stevica
Željko
Efikasno???
Pa ljudi od proletos dolaze da reklamiraju račune a kulminacija je u julu i avgustu kad stoje na +40 u redu ispred zgrade na bulevaru.
Joja
Zasto ih niste postavili kao elektromontere, tehnicare pa neka se igraju sa visokonponskim razvodnim postrojenjem :)
Pitanje od 100.000$
Pa kako tako?
Vane
06.10.2024 • 18:16
Uzas
Dovode ljude iz srbije kao radnici eps a da ocitavaju po ns, jeftine struje imam 6 kw za ceo mesec novi satovi pre 2 meseca ugradjeni dno dna od lopovluka
Ajde sroči lepo tu misao i rečenicu. Nije stvar u gramatici, nego u tome da smo dozvolil sebi kao naciji da postanemo nepismeni i da je to postalo nebitno, a onda se čudimo kako nas vesla ko i kako stigne.
Ђапе
Паја
xqt
Čekaju reklamacije da bi pronašli gde su sve i kako zabrljali. Jel to suština digitalizacije?
ccc
Vane
Budisava
?
Jeja
Radnik
zztop
mns
Pićuka
Dogodine u Botošu
Nikola
Gradjanin
To je sve put ka otudjenju i privatizaciji nekadasnjeg EPSa, koji je bio vlasnistvo gradjana, a ne AV,Norvezana i drugih Zapadnih muljatora.
Sns nesposobnu bagru treba najuriti iz EPS i zaposliti normalne i kvalifikovane ljude.
Lazovi zaduzuju desetinama milijardi evra ovu drzavu, rasprodaju sve sto je bilo u javnoj svojini, skrivaju svoju imovinu, i dovode pljackase prirodnih resursa i javnih institucija.
Riba od glave smrdi. Vec je svu Srbiju usmrdila.
Stevica
I još sve pod uslivom da se nisu nakrali pa da imaju od cega i da plate...
Banda belosvetska!
Čaušesku epilog je jedin moguć jer toliko ponižavaju napaćeni narod!!
Komšinica
Mara
Kukanje u kupatilu
Tako je to kad ni odrasla osoba, školovana,
ne shvata da treba da podnese reklamaciju ODMAH pa sad ministarka misli da su 0.4% računa neispravni.
Slika uspavanog, letargičnog i lenjog naroda. Večno misle" Neko drugi će to za mene rešiti".
Mojsije
Hattori Hanzo
Novosađanka
Na tri reklamacije stigao mi je odgovor da se reklamacija odbija jer nisu u mogućnosti da provere podatke u žalbi. Da li će neko odgovarati ili biti smenjen zbog ove krađe i maltretiranja građana. Da je ministarka osoba od integriteta prva bi dala ostavku na svoj položaj. Ali to nikada nije viđeno u zemlji Srbiji.
Kokša iz Karlovaca
Neka ide tamo odakle je došla, pa neka tamo bude ministarka.
Povedi celu Vladu s tobom i ne vraćajte se.
Limanac
NS
Miki
VladaN
Rotkvarija
Svesna
Ana
Arkadije
Zoki
Jedan od mnogih
M
Ovo što se radi sa strujom u Novom Sadu je krađa neviđenih razmera. Pozivanje potrošača da to prihvate je podsticanje na izvršenje krivičnog dela prevare i za to neko krivično i imovinski treba da odgovara.
Bombarder
Pišta
Savica
Bojan...
U Beogradu sam dobio 17 hiljada za jul i 20 hiljada za avgust. Ima gomila ljudi sa sličnim problemom.
Gradjanin
Radnička
*
Plebs
Hm...
Znači, većini korisnika reklamacije će biti odbijene kao neopravdane, a oni su eto uložili "ekstra napor." Sad će od naroda da naplate i taj ekstra napor.
Ns
zztop
Salamander
šta je trapsvo
šta je nestručno
šta je lenjo
šta je bahato
šta je bezobrazno....?
Šta?
Ćosa
Boeser Wolf
Berluskoni
Uglavnom, da se pohvalim, i ja uskoro dajem otkaz!
Cocco
Rekoh časni...
bora
Mnogi nisu ni stigli da reklamiraju.greska je 100%.
Imre
Racune pre slanja jer neko kontrolisao iako bi mu to bilo u opisu radnog mesta.Nedostajao je samo pogled coveka koji razmislja logikom,da je to radio zaustavi bi slanje racuna i ustedeo na kobertama.Sad se pitam ko ce iz svoga dzepa da plati koverte i uslugu poste i postara koji je nosio ne vazece racune.Citav lanac negativnosti nastao je iz nerada i jabasluka.
Uveli ste privatne firme da ocitavaju brojila,gde se angazuju botovi da zarade novac,niko ih nije obucavao kako se to radi.
Ostvka mi istarke bila bi normalna.
Budjav lebac
Telepčanka
Imre
Da bi se to ispravilo,placena je struka iz budzeta koji je ekstra ostecen.
Rožnjača
Kvalitet posla i izvršico,apsolutno nije bio prioritet,što i dolikuje pripadnicim vaše organizacije.
Tasić Predrag BG
- Erazimo Roterdamski , holandski književnik i istoričar , 1466 - 1536 god .
Ns
Inače , poslao sam im mailom tri puta reklamaciju i slike stanja brojila i na sva tri su mi poslali neku fotokopiju odbijenice koju šalju svima... samo promene ime i adresu. Ista stvar i kolegama sa posla.
PS ElektroVojvodini je posle zadnjeg računa stiglo 11.000 reklamacija u NS , daleko je to od 0,4 posto !
Mila
Samim pogledom na racune videli ste da nesto nije u redu , mislili ste proci ce .
Ostavke su jedino pametno resenje za sve vas .
zoroo
TsiBB
Stole
waat
Da
Mr.M
EPS SNS
Nek dodje u NS i stane u red ispred ED.
Njene tvrdnje da je svega 0.4% neispravnih računa je gola neistina i to je priča za njene SNS borove.
Pera
Biba struja
ja
Корнелије
Него, ви лепо, да поднесете оставку.
Servia
Zemlja čudesa
Ako je i tačno, to je zbog toga što su primali reklamacije takvom brzinom da su se napolju formirali redovi od 100 i više metara.
2) "...Redovi ispred poslovnica nema već nekoliko dana, što znači da su sprovedene mere urodile plodom"
Ne, to je zbog toga što već par dana pljušti kiša, a ljudi nisu spremni da zbog reklamacije dobiju i upalu pluća.
Rade
Drug Crveni
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H