Ministarka energetike Dubravka Đedović Handanović izjavila je da se "efikasno rešava problem velikih računa za struju koji su stigli potrošačima u Novom Sadu".
Dobila sam račun oko 8.000, podnela prigovor (čak ni ne tretiraju to kao reklamaciju, već kao "prigovor") u roku. Mesec dana kasnije dolazi sledeći račun, 8.000 + 6.500 dinara. Na portalu prigovor ni ne postoji, kao da ga nikad nije ni bilo, jer je na šalteru službenik kucao neku izmišljenu šifru korisnika koja se ne poklapa sa onom na računu. Očitala bih sama brojilo, da to ima smisla i da to brojilo jasno pokazuje (kao staro, analogno) cifre, a ne neke svemirske formule.
Ovo što se radi sa strujom u Novom Sadu je krađa neviđenih razmera. Pozivanje potrošača da to prihvate je podsticanje na izvršenje krivičnog dela prevare i za to neko krivično i imovinski treba da odgovara.
"Rešava" se tako što su napisali jedan odgovor, pa ga automatski šalju kao odgovor na reklamacije ne gledajući na šta se reklamacija odnosi. Nema veze- postoji sud koji ce to hteo ne hteo morati da rešava.
Ministarkaplu,pali limuzinu i iznenada dođeš i stanes u red bar 30 minuta..i onda upadnes u ofise,da vidiš u čemu je problem..a ne preko medija floskule..i radno vreme do 20h..
Citat:"Najvažnije je ga građani neće biti oštećeni i da će računi za električnu energiju svima koji su uložili opravdanu reklamaciju biti korigovani."
Znači, većini korisnika reklamacije će biti odbijene kao neopravdane, a oni su eto uložili "ekstra napor." Sad će od naroda da naplate i taj ekstra napor.
Kada bi vi ljudi samo znali koliko ljudi daje otkaz svake godine u EPS/EDS-u... Ne bi vas toliko čudilo sve ovo. Nema ko da radi. Ne fizički da nema, nego nema ko da radi a da zna. Na platnom spisku su valjda i neki likovi iz LOTR, ali šta to vredi kada je u pitanju izvršenje radnih zadataka...
Uglavnom, da se pohvalim, i ja uskoro dajem otkaz!
Slican primer,voz iskliznu iz sina,masinovodja daje znak da je stigau u stanicu.
Racune pre slanja jer neko kontrolisao iako bi mu to bilo u opisu radnog mesta.Nedostajao je samo pogled coveka koji razmislja logikom,da je to radio zaustavi bi slanje racuna i ustedeo na kobertama.Sad se pitam ko ce iz svoga dzepa da plati koverte i uslugu poste i postara koji je nosio ne vazece racune.Citav lanac negativnosti nastao je iz nerada i jabasluka.
Uveli ste privatne firme da ocitavaju brojila,gde se angazuju botovi da zarade novac,niko ih nije obucavao kako se to radi.
Ostvka mi istarke bila bi normalna.
Ovo je samo rezultat kadrova koji rade na tim poslovima,unos podataka i formiranje računa. Registrovana sam se na sajt da bih brže dobila rač.ali nema ga pošto nije ni urađen a potrošnja očitava i uneta u sistem. Tako da ništa nisam postigla ni odlaskom,račun za avgust ne postoji. Samo vi platite kao za juli to je savet. Eto tako ministarka rešila problem.
Ekstra napor proizisao iz necijeg neznanja ni krivog ni duznog,jer ga je gori od njega postavio na to mesto.
Da bi se to ispravilo,placena je struka iz budzeta koji je ekstra ostecen.
Samo ste efikasno "opajali" kredit za zamenu el. brojila,koji se meri u puno miliona evara.
Kvalitet posla i izvršico,apsolutno nije bio prioritet,što i dolikuje pripadnicim vaše organizacije.
Laže...
Inače , poslao sam im mailom tri puta reklamaciju i slike stanja brojila i na sva tri su mi poslali neku fotokopiju odbijenice koju šalju svima... samo promene ime i adresu. Ista stvar i kolegama sa posla.
PS ElektroVojvodini je posle zadnjeg računa stiglo 11.000 reklamacija u NS , daleko je to od 0,4 posto !
Kako ste dozvolili da se tako nesto desi? Ponizavate narod dovodeci ih da stanu u redove i bore se za svoja prava.
Samim pogledom na racune videli ste da nesto nije u redu , mislili ste proci ce .
Ostavke su jedino pametno resenje za sve vas .
Da li se zna ,da li će ljudima biti plaćeno stojanje u redovima,od više sati.Ko god je pogrešio trebalo bi da plati izgubljeno vreme.Mislim da bi to bilo minimum prihvatanja odgovornosti.Nerviranje i gubljenje živaca ide gratis.
Najvažnije je da građani neće biti oštećeni!?wtf?Oštećeni smo odavno što zbog visokig računa,što zbog neočitavanja,što zbog žalbi,što zbog čekanju u redovima,što zbog uzimanja godišnjeg odmora zarad vaših nesposobnih parazita.
Ministarka manje da pozira i promoviše sebe i svoje skupe krpice.
Nek dodje u NS i stane u red ispred ED.
Njene tvrdnje da je svega 0.4% neispravnih računa je gola neistina i to je priča za njene SNS borove.
Врло сте ефикасни!?! Три месеца траје ова агонија и не назире јој се крај!!! Па како вас министарко није срамота?!?
Него, ви лепо, да поднесете оставку.
Kakav ekstra napor, o cemu prica ova pa ovo traje pola godine minimalno sad kad se buka nadigla ona lupeta, vrati se ti lepo na cnn i mani se funkcije..
1) "...Od ukupnog broja izdatih računa reklamacije su uložene na 0,4 odsto".
Ako je i tačno, to je zbog toga što su primali reklamacije takvom brzinom da su se napolju formirali redovi od 100 i više metara.
2) "...Redovi ispred poslovnica nema već nekoliko dana, što znači da su sprovedene mere urodile plodom"
Ne, to je zbog toga što već par dana pljušti kiša, a ljudi nisu spremni da zbog reklamacije dobiju i upalu pluća.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ministarka Đedović: Problem računa za struju u Novom Sadu se efikasno rešava, uložen ekstra napor
Autor: Beta, 021.rs
Novi Sad
•06.10.2024.
•11:35 > 11:35
Komentari 44
Arkadije
Zoki
Jedan od mnogih
M
Ovo što se radi sa strujom u Novom Sadu je krađa neviđenih razmera. Pozivanje potrošača da to prihvate je podsticanje na izvršenje krivičnog dela prevare i za to neko krivično i imovinski treba da odgovara.
Bombarder
Pišta
Savica
Bojan...
U Beogradu sam dobio 17 hiljada za jul i 20 hiljada za avgust. Ima gomila ljudi sa sličnim problemom.
Gradjanin
Radnička
*
Plebs
Hm...
Znači, većini korisnika reklamacije će biti odbijene kao neopravdane, a oni su eto uložili "ekstra napor." Sad će od naroda da naplate i taj ekstra napor.
Ns
zztop
Salamander
šta je trapsvo
šta je nestručno
šta je lenjo
šta je bahato
šta je bezobrazno....?
Šta?
Ćosa
Boeser Wolf
Berluskoni
Uglavnom, da se pohvalim, i ja uskoro dajem otkaz!
Cocco
Rekoh časni...
bora
Mnogi nisu ni stigli da reklamiraju.greska je 100%.
Imre
Racune pre slanja jer neko kontrolisao iako bi mu to bilo u opisu radnog mesta.Nedostajao je samo pogled coveka koji razmislja logikom,da je to radio zaustavi bi slanje racuna i ustedeo na kobertama.Sad se pitam ko ce iz svoga dzepa da plati koverte i uslugu poste i postara koji je nosio ne vazece racune.Citav lanac negativnosti nastao je iz nerada i jabasluka.
Uveli ste privatne firme da ocitavaju brojila,gde se angazuju botovi da zarade novac,niko ih nije obucavao kako se to radi.
Ostvka mi istarke bila bi normalna.
Budjav lebac
Telepčanka
Imre
Da bi se to ispravilo,placena je struka iz budzeta koji je ekstra ostecen.
Rožnjača
Kvalitet posla i izvršico,apsolutno nije bio prioritet,što i dolikuje pripadnicim vaše organizacije.
Tasić Predrag BG
- Erazimo Roterdamski , holandski književnik i istoričar , 1466 - 1536 god .
Ns
Inače , poslao sam im mailom tri puta reklamaciju i slike stanja brojila i na sva tri su mi poslali neku fotokopiju odbijenice koju šalju svima... samo promene ime i adresu. Ista stvar i kolegama sa posla.
PS ElektroVojvodini je posle zadnjeg računa stiglo 11.000 reklamacija u NS , daleko je to od 0,4 posto !
Mila
Samim pogledom na racune videli ste da nesto nije u redu , mislili ste proci ce .
Ostavke su jedino pametno resenje za sve vas .
zoroo
TsiBB
Stole
waat
Da
Mr.M
EPS SNS
Nek dodje u NS i stane u red ispred ED.
Njene tvrdnje da je svega 0.4% neispravnih računa je gola neistina i to je priča za njene SNS borove.
Pera
Biba struja
ja
Корнелије
Него, ви лепо, да поднесете оставку.
Servia
Zemlja čudesa
Ako je i tačno, to je zbog toga što su primali reklamacije takvom brzinom da su se napolju formirali redovi od 100 i više metara.
2) "...Redovi ispred poslovnica nema već nekoliko dana, što znači da su sprovedene mere urodile plodom"
Ne, to je zbog toga što već par dana pljušti kiša, a ljudi nisu spremni da zbog reklamacije dobiju i upalu pluća.
Rade
Drug Crveni
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H